הקסם של יפו פוגש את הווייב התל אביבי

בניית שכונה חדשה בעיר המבוקשת בישראל, היא לא דבר שבשגרה. נדיר למצוא קרקע פנויה בעיר המבוקשת שלא הולכת לישון לעולם, זוהי הזדמנות מצוינת לכל מזהי ההזדמנויות לרכישת נדל"ן אבל לא רק להם

יפו-תל אביב היא השכונה החדשה והמבטיחה של העיר. שכונה שקמה מאפס ומושכת אליה קהלים רבים כשבראשם משדרגי דיור מהשכונות הסמוכות, מחפשי דירה ראשונה, משקיעים ועוד.. פיתוחו הנרחב של האזור עומד ביחס ישר לפוטנציאל ההשבחה. שילוב דברים אלה יוצר נוסחה פשוטה ובטוחה – בעיר עם ביקוש קשיח, קונים בשלב הכי מוקדם להקמת השכונה, כך ניתן להינות מהשבחה גבוהה ומובטחת כאשר השכונה רק מתחילה לקום ולהיבנות. בתוכנית אף נכלל מהלך להקמת מוסדות חינוך,מבני ציבור, השקעה אופטימלית בתשתיות איכותיות מוכנות והחשוב מכל: קהילה איכותית אשר מתגבשת ונוצרת עם הזמן.

 

קרדיט: מילבאואר אדריכלים | 3DVISION

 

כל היתרונות בשכונה אחת:
קרבה לרכבת הקלה - השכונה נמצאת דקות ספורות מתחנת הקו האדום של רכבת קלה  
קרבה למכללה האקדמית תל אביב – יפו נמצאת במרחק 5 דקות הליכה בלבד מהשכונה החדשה (הניסיון בנדל"ן מלמד שלפרויקט או שכונה הסמוכים לאוניברסיטה או מכללה, תמיד יהיה ביקוש)
התחדשות שדרות ירושלים - כל אזור שדרות ירושלים עובר התחדשות: בתי קפה, מסעדות, מרכזי בילוי, חיי לילה, מסעדות ברים ועוד – המהפכה מתרחשת ממש עכשיו מול עינינו.
קאנטרי חדש - בשכונה החדשה עתיד לקום קאנטי חדש
מערכת החינוך היא מהטובות בארץ - בשכונה יוקם אשכול גנים לתושבי השכונה, קמפוס לגיל הרך, בית ספר יסודי ורק במרחק דקות הליכה ספורות, נמצא התיכון הטכנולוגי ע"ש פרס ותיכון עירוני ז' המוצלחים.

 

קרדיט: מילבאואר אדריכלים | 3DVISION

 

איכות חיים - מבחוץ ומבפנים
הפרויקט יפו תל אביב יוקם מדרום לשכונת פלורנטין על השטח שבחלקו שכן בעבר אצטדיון קבוצת הכדורגל מכבי יפו, בין הרחובות היינריך היינה, נס לגויים ובסמיכות לשדרות ירושלים.  הפרויקט יכלול  14 בנייני בוטיק בני 6-8 קומות ויכלול 631 דירות בתמהיל מגוון של 2-5 חדרים ופנטהאוזים. 

 

קרדיט: מילבאואר אדריכלים | 3DVISION

 

קרדיט: מילבאואר אדריכלים | 3DVISION


בין בנייני הפרויקט מתוכננות להיבנות חצרות פנימיות ואינטימיות אשר ישמשו כאזורי פנאי. בתוך השטחים המשותפים בבניינים עצמם, יוקמו לאונג' מעוצב, חדר ספורט, KIDS CLUB ועוד…
כל הדירות נבנות בתכנון חכם ומדויק  אשר מטרתו לנצל באופן מקסימלי את שטח הדירה.

 

מקימי הפרויקט
"יפו-תל אביב" מוקם בשיתוף פעולה של 3 קבוצות נדל"ן מהמובילות בישראל: צמח המרמן, קבוצת לוינשטין וקבוצת דוניץ-אלעד.

 

מעוניינים במידע נוסף ותיאום פגישה? השאירו פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליכם.